گیاهان دارویی

معرفی گیاهان دارویی و روش مصرف

گیاهان دارویی

معرفی گیاهان دارویی و روش مصرف

گیاهان دارویی

این وبلاگ به معرفی و نحوه مصرف گیاهان دارویی میپردازد. کلیه مطالب این وبلاگ از وب سایتهای معتر اقتباس گردیده و با ترجه مطالب وب سایتهای غیر فارسی زبان میباشد.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جعفری

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

گیاهان دارویی - جعفری

جعفری نوعی سبزی خوراکی است که در انواع غذا و سوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. جعفری معمولاً بصورت تر و خشک عرضه و مصرف می‌شود.

جعفری

طعم و مزه لذیذ و پُر از طراوت جعفری باعث شده است که این سبزی به عنوان یکی از سبزی های محبوب مردم شمرده شود. اما با اینکه این سبزی، بسیار مغذی است و برای سلامتی بسیار مفید است، خیلی از مردم آن گونه که باید درباره خواص آن آگاه نیستند و از آن بیشتر برای تزئین غذاهای مختلف استفاده می کنند.

جعفری گیاهی دو ساله است و به حالت وحشی، در اکثر نواحی جنوب شرقی اروپا، شمال افریقا، آسیا و ایران می روید. به علاوه در نواحی مختلف پرورش می یابد.

خواص جعفری

جعفری یک منبع بسیار خوب ویتامین A ، ویتامین C و ویتامین K می باشد. به علاوه جعفری منبع غذایی خوبی از آهن و اسیدفولیک است. جعفری شامل دو جزء خیلی مهم در ترکیب خود می باشد که موجب شده این سبزی نقشی بی همتا در سلامت انسان داشته باشد: روغن های فرار و فلاوونوئیدها.


خواص تخم جعفری

  • ضد نفخ شکم است .
  • شریان ها و رگ ها راتمیز می کند .
  • ادرار آور و قاعده آرو است .
  •  برای درمان تب نوبه بکارمی رود .
جعفری - خواص جعفری

ویزای استرالیا

موسسه تخصصی اخذ ویزای استرالیا

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزای استرالیا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد .

02188245257 - 09197175617